miércoles, 27 de junio de 2012

Què passa amb Kamchatka?

EL dia de les notes, el nostre company Jonathan em va fer una pregunta molt interessant. Ell es demanava si Kamchatka era una província o un país. Quan em va formular la pregunta, jo li vaig contestar quina pensava ell que era la resposta. Em va contestar que havia consultat dues fonts però que donaven informació contradictòria. Li vaig suggerir que investigués i que quan ho sapigués em contés com havia arribat a la conclusió... La seva curiositat em fascina, igual que ho ha fet durant tot el curs. Jo podria haver-li contestat però igual que hem fet al llarg del curs m'agrada que investigueu i que arribeu a les respostes per voltros mateixos, cercant-li la lògica. Per si algú de vosaltres està interessat, només us diré que no és ni país, ni província. Investigueuuuuuuu. Una abraçada ben forta!!!
Per cert Jony, esper la teva resposta... Anima't!

No hay comentarios:

Publicar un comentario